Levering & Returnering

Leveringstid, leveringsmuligheder og forsendelsesomkostninger

Forventet leveringstid er 2-5 hverdage.

Alle ordre til Danmark leveres med Postnord til din private adresse. Det er desværre ikke muligt at få din bestilling leveret til en pakkeshop.

Vi opkræver 39,95 DKK for fragt på alle ordre under 599,95 DKK. Alle ordrer over 599,95 DKK har gratis fragt.

Vi leverer til følgende lande:
Belgien, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Holland, Italien, Letland, Litauen, Luxemborg, Polen, Schweiz, Spanien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland og Østrig.

Tracking

Når din ordre er afsendt modtager du et Track & Trace link på din mail, hvor du kan følge din pakkes rejse.

Ændring / afbestilling af ordre

Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre bedes du kontakte vores kundeservice, som vil hjælpe dig.
Ordren kan annulleres og ændres såfrem den endnu ikke er afstendt fra vores lager.

Returnering

Ønsker du at returnere din ordre helt eller delvist, skal du gøre dette inden 30 efter du har modtaget den.

Når du skal returnerer din ordre, skal du udføre følgende trin:

  1. Udfyld returneringsblanketten og læg den i returpakken med din(e) returvare(r)
  2. Luk returpakken og sæt det medsendte returlabel udenpå pakken
    Benytter du den oprindelige forsendelsesæske er det vigtigt, at den gamle forsendelsesetiket er dækket til eller fjernet
  3. Indlevér pakken i en GLS pakkeshop. Husk altid at få en kvittering som bevis på, at du har returneret pakken

Bemærk at de(n) returnerede vare(r) skal returneres ubrugt, stadig med labels og i samme stand som da de(n) blev modtaget.

Vi opkræver ingen omkostninger, når du returnerer en ordre såfrem du benytter det vedlagte returlabel. Vælger du at returnere din ordre ved anden leveringsform, end den vi tilbyder, dækker vi ikke omkostningerne heraf.

Så snart vi har modtaget og behandlet din retur, modtager du en bekræftelsesemail herom.

Refundering

Vi behandler din returpakke så hurtigt som muligt, så snart den ankommer til os. Bemærk dog, at der kan gå op til 14 hverdage fra du returnerer pakken til pengene er tilbageført på din konto.

Når vi har behandlet refunderingen går der typisk et par dage, før pengene kan ses på din konto.

Refunderingen sker altid via samme betalingsmetode, du benyttede ved bestilling af din ordre.

Reklamation

Ønsker du at reklamerer over en vare bedes du sende en mail til vores kunderservice, support@robell.eu, hvori du beskriver fejlen samt vedhæfter billeder heraf.
Du bedes ydermere oplyse dit ordrenummer i mailen.

Har du brug for mere hjælp?

Fandt du ikke svar på dine spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Telefon: +45 88 53 34 76

Åbningstider: Man-fre kl. 10-12:00

Mail: support@robell.eu