Levering & Returnering
Leveringstid, leveringsmuligheder og forsendelsesomkostninger
Bestil inden d. 19. december for at modtage din pakke før jul. Varer købt mellem d. 24.11. og d. 19.12. kan byttes frem til d. 31. januar.
Forventet leveringstid er 2-5 hverdage.
Vi sender med DHL fra vores lager i Tyskland. Så snart pakken når den danske grænse overgår den til PostNord, og PostNord leverer pakken til den valgte privatadresse.
Er du ikke hjemme når din pakke bliver leveret, vil den blive indleveret til nærmeste pakkeshop, og du vil få besked herom via mail elller SMS.
Vi opkræver 39,95 DKK for fragt på alle ordre under 599,95 DKK. Alle ordrer over 599,95 DKK har gratis fragt.
Vi leverer til følgende lande:
Belgien, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Holland, Italien, Letland, Litauen, Luxemborg, Polen, Spanien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland og Østrig.
Tracking
Når din ordre er afsendt modtager du et Track & Trace link på din mail, hvor du kan følge din pakkes rejse.
Ændring / afbestilling af ordre
Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, bedes du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice, som står klar til at hjælpe dig. Da vi tilstræber at afsende alle ordrer så hurtigt som muligt, kan der i visse tilfælde opstå situationer, hvor ændringer eller annullering ikke længere er mulige.
Returnering
Ønsker du at returnere din ordre helt eller delvist, skal du gøre dette inden 30 efter du har modtaget den.
Når du skal returnerer din ordre, skal du udføre følgende trin:
- Udfyld returneringsblanketten og læg den i returpakken med din(e) returvare(r)
- Luk returpakken og sæt det medsendte returlabel udenpå pakken
Benytter du den oprindelige forsendelsesæske er det vigtigt, at den gamle forsendelsesetiket er dækket til eller fjernet - Indlevér pakken i en GLS pakkeshop. Husk altid at få en kvittering som bevis på, at du har returneret pakken
Bemærk at de(n) returnerede vare(r) skal returneres ubrugt, stadig med labels og i samme stand som da de(n) blev modtaget.
Vi opkræver ingen omkostninger, når du returnerer en ordre såfrem du benytter det vedlagte returlabel. Vælger du at returnere din ordre ved anden leveringsform, end den vi tilbyder, dækker vi ikke omkostningerne heraf.
Så snart vi har modtaget og behandlet din retur, modtager du en bekræftelsesemail herom.
Refundering
Vi behandler din returpakke så hurtigt som muligt, så snart den ankommer til os. Bemærk dog, at der kan gå op til 14 hverdage fra du returnerer pakken til pengene er tilbageført på din konto.
Når vi har behandlet refunderingen går der typisk et par dage, før pengene kan ses på din konto.
Refunderingen sker altid via samme betalingsmetode, du benyttede ved bestilling af din ordre.
Reklamation
Ønsker du at reklamerer over en vare bedes du sende en mail til vores kunderservice, support@robell.eu, hvori du beskriver fejlen samt vedhæfter billeder heraf.
Du bedes ydermere oplyse dit ordrenummer i mailen.
Har du brug for mere hjælp?
Fandt du ikke svar på dine spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Telefon: +45 88 53 34 76
Åbningstider: Man-fre 10:00 - 12:00
Mail: support@robell.eu