Levering & Returnering

Leveringsinformation Leveringstid, leveringsmuligheder og forsendelsesomkostninger:
Vi tilstræber os på en leveringstid på 1-3 hverdage. Leveringstidspunktet afhænger af, hvilken leveringsmulighed der benyttes. Vi sender ikke på lukkedage og helligdage. Vi bruger PostNord til levering. Du har to leveringsmuligheder:

  1. Du kan få pakken sendt direkte til din private adresse for 39.95 DKK. Har du handlet for mere end 399.95 DKK, er fragten gratis.

Kan jeg ændre/afbestille min ordre?
Selvfølgelig kan du. Kontakt vores support for en ændring eller annullering af din ordre. Kontaktoplysninger kan findes nederst på siden her.

Kan jeg hente min pakke hos dig?
Nej, det er desværre ikke en mulighed at afhente din pakke hos Robell.

Tracking
Du modtager en SMS eller e-mail fra speditøren med dit sporingslink, når din pakke er afsendt fra vores lager. På det link kan du følge din pakke hele vejen. Jeg har ikke modtaget min pakke Vi beklager meget! Kontakt vores kundeservice, så finder vi en løsning hurtigst muligt.

Returoplysninger
Ønsker du at returnere en vare(r), skal du gøre det inden for 30 dage efter du har modtaget den/dem. I den modtagne pakke har du en returlabel, som du skal sætte på din pakke, inden den afleveres i en pakkeshop. Hvis din returlabel ikke accepteres i din nærmeste pakkeshop, bedes du kontakte os for at modtage en ny label. Giv os venligst dine ordreoplysninger og fortæl os, hvorfor du returnerer varen. Udskriv den nye label og sæt den på pakken. Læg de varer, du ønsker at returnere, og følgesedlen heri. Aflever pakken til din nærmeste GLS pakkeshop.

Hvornår modtager jeg mine penge efter at have returneret en vare?
Når vi har modtaget dine returvare(r), vil vi bestræbe os på at overføre pengene til din konto inden for 6 hverdage.

Andmeldelse af defekt
Hvis du har en klage, bedes du vedlægge den fuldstændige ordreinformation med pakken for at fremskynde den og vedlægge en kopi af fakturaen/ordrebekræftelsen. Hvis din vare er defekt, eller vi har leveret de forkerte varer, bedes du kontakte vores kundeservice. Når du kontakter kundeservice, skal du oplyse ordrenummer og varenummer. Send venligst en mail til vores kundeservice (support@robell.eu), hvor du beskriver, hvad der er galt med varen osv. Send venligst 2-5 billeder med beskrivelsen, hvor fejlen er tydeligt synlig, og hvor billedet viser hele produktet. Vi behandler derefter din fejlmeddelelse hurtigst muligt.

Har du brug for mere hjælp?
Hvis du ikke fandt det, du søgte, så tøv ikke med at kontakte os. Vi står klar til at hjælpe dig med enhver forespørgsel, du måtte have.

Telefonisk kontakt
+45 88 53 34 76

Kontakt os på e-mail
support@robell.eu 

Åbningstider
Man-Tor: 09:00-12:00
Fre: 09.00-12:00